I Bournemouth

Wreck it Ralph

Kategori: Allmänt

Var igår och såg Disneys nya film "Wreck it Ralph". Blev verkligen positivt överraskad av den. Hade nog väntat mig att den skulle vara bra, men den överträffade ändå mina förväntningar. Jag rekommenderar verkligen att se den. Jag har redan lust att se den igen. Den var bara så härligt finurlig på något sätt. Det var roligt att se en riktigt bra ny animerad film igen, för de två senaste filmerna jag såg (Brave och ParaNorman), gjorde mig lite besviken. I synnerhet av Brave hade jag väntat mig mycket bättre. 
 
 
Idag har det varit väldigt somrigt i Bournemouth. Jag har t.o.m. solat ansiktet lite. Hade egentligen tänkt lägga dagen på att göra skolarbete, men när vädret var så underbart kunde jag inte motstå att ta en lång promenad i solen. Såna här dagar älskar jag att bo i Bournemouth.
 
På fredagen reserverade jag och fyra av mina kompisar ett hus för nästa läsår. Huset såg jättebra ut, men hyresfirman var lite mystisk, så hoppeligen dyker det inte upp något konstigt i kontraktet. Skall nog bli roligt att bo tillsammans med mina kompisar nästa år. Vi har redan börjat göra upp planer på allt vi skall göra när vi bor tillsammans. 
 
Nåjo. Nu skall jag försöka få lite skolarbete gjort. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: