I Bournemouth

Kaos

Kategori: Allmänt

Jag sitter nu pa kampuset och skriver pa en av skolans datorer. Har finns inga nordiska bokstaver, sa ni far forsoka tyda det enligt basta formaga. Hittills har allt varit valdigt kaotiskt. Har knappt hunnit sova. Massor att tanka pa hela tiden.
Vi kom till Bournemouth tidigt pa fredag morgon. Hamtade genast nyckeln och for till lagenheten for att mata langden pa vaggarna mm. och gav oss sedan ivag till ikea. Besoket tog over 6 timmar. Vi var bada ganska irriterade efter nagra timmar. Det ar valdigt jobbigt att masta skaffa exakt allting nytt. Till slut var vi anda hemma pa hotellet igen, och ganska nojda med dagens prestation.
Resten av veckoslutet gick at till att bygga upp moblerna, fixa bank konto, simkort och shoppa mera nodvandigheter. Nu borde jag i alla fall klara mig nagolunda bra en stund.
Kylskapet i lagenheten borde jag fa utbytt, for frysboxens dorr var sonder.
Igar var jag pa freshtival (fest for alla nya studerande). Blev dock inte sarskillt sent, eftersom jag visste att jag maste vakna tidigt idag. Blev anda sen till forsta informationstillfallet, for jag hade problem med bussarna. Tydligen gar det inte sa manga bussar till kampuset. Slutade med att jag fick ta taxi. Nu skall jag i varje fall ga pa "international information fair". Ska forsoka skriva snart igen, men det ar valdigt irriterande att skriva utan a,a och o. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: