I Bournemouth

Packning

Kategori: Allmänt

Kappsäckarna väller redan över, men det är så mycket jag vill ha med mig. Hur skall jag någonsin få allt att rymmas? Det är så svårt att bedömma vad jag behöver mer och vad jag behöver mindre, när jag vet att jag ändå behöver allt.
    Om 28 timmar går planet. Börjar vara ganska nervös. Tänk om något går fel!? Vi kommer att se helt sjuka ut när vi kommer släpande på tre stora kappsäckar plus handbagage. 
    I varje fall verkar lägenheten vara fixad nu. Pengarna har gått fram till uthyrningsfirman, så allt torde vara i sin ordning. Ser framemot att få se lägenheten igen. Det var så mycket som jag glömde kolla. Skall bli spännande att se hur det ser ut när alla möbler är borta, och ta reda på om det finns en frys...
 
Nu måste jag återgå till packandet. Det är så mycket jag måste komma ihåg!

 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: